Šiuo metu yra prisijungę 37 svečiai ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
COX

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 362, komentarų: 5

Renginiai

Visi renginiai »

Reklama



Dabartiniai balsavimo rezultatai


Ar Jūs sutinkate, kad įsivaikinimo galimybė turi būti sudaryta ir homoseksualioms poroms?

Visiškai sutinku32 %32 %32 % 32.01 % (89)
Sutinku23 %23 %23 % 23.74 % (66)
Nesutinku21 %21 %21 % 21.22 % (59)
Visiškai nesutinku17 %17 %17 % 17.63 % (49)
Neturiu nuomonės5 %5 %5 % 5.40 % (15)

Iš viso balsų: 278
Leidžiama balsuoti tik vieną kartą per dieną

[ Balsavimo kabina | Kiti balsavimai ]

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

bartas

2006-12-04 13:38:06

tikrai ,teisingai sakoma,jog kas didziausias geju priesas-gejai patys.rezultatai rodo,jog patys gejai sutinka,jog is ju butu atimta teise isivaikint.patys gejai prasosi but diskriminuojami!stebina toks susitaikymas su priskyrimu saves prie "antrarusiu" visuomenes nariu.tad ir nesipiktinkim mielieji,kad likusi visuomene "isbrokuoja" mus-mes patys pilnai sutinkam su tuo.ir argumentas,jog geju ivaikintas vaikas patirs trauma(uzgauliojimus "naturalu") ne argumentas.jei jus bijot to,neisivaikinkit,bet kodel uzginat kitiems tai daryt? kodel is principo neigiat teise suaugusiam zmogui-porai(seks mazumoms,tokiems kaip jus) rupintis kitu,silpnesniu visuomenes pilieciu? Ar jums neatrodo,jog baime ir konformizmas mus daro jau pacius -panasius i homofobus?

Wincik

2006-12-04 14:10:55

Man irgi liudni tokie rezultatai. Bet priežastys gali būti kelios:

1. Šioje svetainėje lankosi ir heteroseksualų;

2. Dauguma gėjų nesusipažine su tyrimais, kurie įrodo, kad vaikai sėkmingai auga ir homoseksualų šeimose, todėl pasiduoda viešaijai nuomonei, kuri šiuo metu deja yra tokia dėl ko ir pats piktiniesi;

3. Neretas gėjus į šį klausimą atsako ne iš savo, o iš vaiko interesų pusės. Nes jis tiki, kad jei visuomenė netoleruos tokios struktūros šeimos, tai pažeis vaiko psichiką;

4. Yra dar grupė, kuri atsakinėja į šį klausimą nerūpestingai ir neatsakingai - nepasvėrę aplinkybių;

5. Galbūt dar ir kitos priežastys

ainas

2006-12-05 13:44:42

Gejams ir dabar nera uzhdrausta isivaikinti. Neesu mates isivaikinimo metu pildomuose dokumentuose jokio klausimo apie seksualine orientacija.

Kitas reikalas, kai klausiama apie geju poras - kas tai yra? Du berniukai susibege keliems menesiams kartu gyventi ir ishsilakstantys atejus pirmiesiems sunkumams ar pamachius grazhesni berna?

Apie kokias geju poras klausiama?

bartas

2006-12-05 15:31:55

geju poros,kurios nores isivaikint, tikrai bus subrende zmones,o tiem "dviem berniukams susibegusiems" tai tikrai maziausiai tai rupes(jie mieliau padiskutuos apie "grupinio sekso teikiamus privalumus" :-); o ir isivaikinimas Lietuvos visuomenej bus leidziamas po ilgo dar gana laiko,nes dar iki santuoku iteisinimo toloka. isivaikint vienisam asmeniui Lietuvoj buvo gana keblu,o ypac dar vyrui(teko susidurt pries keleta metu,nezinau,ar situacija labai jau pakitus siuo metu)teoriskai atrodo paprasta,o praktika parodo ka kita...

bartas

2006-12-04 14:59:58

mes nelabai "pasikauste" esminiuose zmogaus teisiu principuose..kitas dalykas,ar as,ar Petras ,ar Jonas jomis pasinaudosim.bet suteiktos jos turi but visiems! Jus pats galit neisivaikint,bet kitiems turit palikt sita teise..nera sito suvokimo esminio"musyse",vat kur beda. ir homofobija tik puikiausiai tarpsta,ir mes dar patys tiesiam jai savo ranka,nesuvokdami situ esminiu principu.

O ir pats isivaikinimas atsiras tik brandzioj,tolerantiskoj visuomenej.Tad nebijokit,tam vaikui nieko negresia,nes kai jis gales augt "netradicinej seimoj",visuomene tikrai bus jau pasikeitus.tik is sios apklausos matosi,jog mes net patys ir prisidedam prie nutolinimo tokios visuomenes su tokiu poziuriu.

GG

2006-12-04 15:24:42

Manau, kad visi Winciko isvardinti atsakymai galimi...

Bet pagrindinis dalykas- tai tebera gajus neigiamas marijos zemes gyventoju poziuris. Ka pagalvos viskuo kalta "aplinka"? kaip as paaiskinsiu savo artimiesiems, draugams ir kt!

Todel musu "krikscioniskaijai kulturai" priimtiniau, kada vaikai kencia vaiku namuose ir prieglaudose, patiria tenai fizini ir sexualini smurta (apie tai nurodo beveik 85-90 proc visu tokiu istaigu vaiku, taigi 9 is 10!)



Zinoma, yra ir problema paties vaiko atzvilgiu: net ir naslaiciui jo sapnuose ir svajonese egzistuoja ir tevas, ir motina, o ne du tevai... tai prigimtinis dalykas, todel klausimas nera vienareiksmis...



As pvz. balsavau "nesutinku' butent del sitos priezasties..

bartas

2006-12-04 15:55:31

ar du mylintys teveliai ,ar dvi rupestingos ir mylincios mamytes yra jau toks blogis,jog geriau vaika pasmerkt "valdiskai duonai"? gal reiketu tokiem "nesutinkantiems" truputi pagyvent tuose "valdiskuose namuose",ir pamatyt,kiek ta duona saldi:kiek prievartos,streso ir is bendraamziu ,ir "personalo" patiriama kasdien.ir kokie psichiskai dauguma suzaloti jie po to bando kabintis i gyvenima iseje is tu "namu" be niekieno pagalbos,ir kaip dauguma tik dar labiau palinksta nuo tos "suaugusiu" gyvenimo nastos...visiskai vieni....ir nereikalingi.

bartas

2006-12-04 16:15:00

truksta mums uzuojautos,aukojimosi.truksta paprasto zmogiskumo.ir tie "nesutinkantys"...gal del savo "vilkishko vienisumo" leido savo sirdim suziedet? pamirse apie "zmogiska siluma"?

Fatimas

2006-12-04 16:22:02

pirma susitvarkykite su savo psichinem busenom mieli gejai, poto mastykite apie isivaikinimus ir apsizenijimus.



vaikas turi tureti du tevus, motina ir teva.

Anonimas

2006-12-04 17:06:52

Su kokiom psichinem busenom? Gal tavo nuomone homoseksualumas ir yra ta psichine busena?



Keista musu, geju, mazochistine saviplaka - kuomet mes patys teigiam, kad esam prastesni, neteisingi ar netaisyklingi; norim, kad mums butu apribotos teises!!!, ka akivaizdziai rodo si apklausa. Ko noret is visuomenes, jei patys save psichiniais laikom.



Savigarbos, savo vertes jausmo - nulis. Vergu mastysena.

bartas

2006-12-04 18:55:58

Si "psichine busena" parodo kai kuriu geju "kersta"tokiem pat kaip jie,tik tai kita forma"homofobijos".tai nesamoningas kerstas uz tai,jog jie yra nelaimingi sioj visuomenej,tik savo "beda" suvercia tokiem pat ,kaip jie:gal nuvyle "gejiska"meile, gal "gejai-isdavikai"nepateisino puoseletu svajoniu apie grazia,romantiska vyriska draugyste,gal...



bartas

2006-12-04 16:29:51

tai vat,kad "liudnumas ir uzgozia" jusu tokiu gyvenima,"fatimai".ir nebemokat kita padaryt laimingesniu.

Wincik

2006-12-04 19:33:38

Hmmm situacija gaunasi tokia...

Pagal kai kurių žmonių mąstymu aš būčiau prastesnis vaiko globėjas nei "prižiūrėtoja" vaikų namuose, kuri niekur negavusi darbo - pagaliau priimta dirbti Marijampolės (atsitiktinai parinktas miestas) vaikų namuose.

Gerai Bartas sakė, kad tie, kurie niekad nepabuvę tose įstaigose niekada ir nesupras, ką vaikui reikia ten iškęsti(pats gyvenau tokioje). Vaikui geriau būti mylimiems šeimoje (kokia ji bebūtų ar homo ar hetero) ir turėti kad ir mažesnį ratą, žmonių, kurie jį gerbia ir nepaiso kas jo tėvai. Nei niekad nepatirti tokio dalyko kaip artimųjų meilė, taip pat neretai tapti patyčių ir smurto auka bei dar ir nesulaukti pagalbos iš abejingų auklėtojų. Nes jos paprastai net ir nežino kaip kovoti su tose įstaigose įsivyravusia hegemonija. Tada vaikas lieka vienišas ir piktas ant viso pasaulio - tada jis į pasaulį eina ne su taika , o kovodamas - sukeldamas kitiems, kad ir visai nekaltiems skausmą, kokį jis patyrė tada, kai jam labiausiai reikėjo meilės ir saugumo jausmo.

Wincik

2006-12-04 19:46:39

Mes negalime neduoti teisės homoseksualams įsivaikinti vaikų tik dėl to, kad aplinka gali tyčiotis iš jo dėl tos pačios lyties įtėvių.



Bet mes kartu ir privalome šviesti visuomenę, kad tokia įsivaikinimo galimybė yra teisinga ir svarbiausia netgi žvelgiant iš vaiko interesų pusės.



Retorinė situacija: Valstybėje galioje mirties bausmė už homoseksualius santykius. Liaudis yra priešiškai nusiteikusi prieš tokius santykius taip pat. Tačiau dabar yra galimybė panaikinti šią mirties bausmės nuostatą iš įstatymo. Ką pasirinkti:

a) nepanaikinti ir laukti kol visuomenė "subręs";

b) panaikinti, o kartu ir šviesti visuomenę, kad tai yra natūralus reiškinys?

(gali būti ir kitų atsakymų, bet čia norėjau tik dvi altarnatyvas pateikti...)

sarmas

2006-12-08 03:25:32

Wincik, nemanau, kad kaip priemonę visuomenei mokyti reikėtų tam vaikus naudoti, iš kurių dar ateinančius 10 metų būtų šaipomasi, jeigu jie turėtų du tėvelius ar dvi mamytes. Sutinku, kad reikia visuomenę šviesti, nes ji darytų didžiausia žalą tiems vaikams, bet būdų šviesti visuomenei yra visokių... Bet tai galima daryti be laboratorinių žiurkių (šiuo atveju vaikų)

bartas

2006-12-08 13:17:22

Na juk apklausoj netvirtinama,jog siandien pat iteisinti ivaikinima.Ir taip aisku, niekas to Lietuvoj nepadarys su tokia visuomene ir seimu homofobisku artimiausiu laikotarpiu. Bet klausimas cia esminis del seks mazuma lygiateisiskumo. Ko niekaip negali dar suprast puse beveik "pries "pasisakiusiu lietuvaiciu,gyvenanciu amzinos baimes -kas ka pagalvos -ikaitais.

GG

2006-12-08 14:00:54

Pabusiu neutralus, stai LR galiojancios ivaikinimo taisykles (pagrindines)' jos, kaip regite, apriboja ivaikinima (ne tik gejams) punkte del "santuokos". Viskas, ivaikinimo tarnyba jusu prasyma atmes! Net jei esate hetero, bet santuokos nesudare!



Toliau, - dar "graziau": apsimeciau "kvaileliu" ir paskambinau i tarnyba, labai maloniai gavau visa informacija, ir del "santuokos" ,esa, irgi galimos "isimtys".



Tada kulturingai paklausiau, o jeigu butu zinoma (ar kiltu tokiu itarimu) del itevio/imotes sex-orientacijos, malonus tonas is karto dingo...



Atsakymas buvo kategoriskas - jokiu budu!



Kyla/leidziasi klausimai?

Nurimkite, zmoguciai! Ir pailsekite dar N metu!



(***)

Jūs galite pretenduoti tapti įvaikintojais, jei:

- esate pilnamečiai, bet ne vyresni nei penkiasdešimt metų;

- esate susituokÄ™;

- nebuvote teismo pripažinti neveiksniais arba ribotai veiksniais

- jums nėra ir nebuvo apribota tėvų valdžia;

- jei jūs buvote vaiko globėjais (rūpintojais), globa nebuvo panaikinta dėl jūsų kaltės;

- esate tvirtai apsisprendę įvaikinti vaiką;

- nesergate tam tikromis ligomis

bartas

2006-12-08 14:38:03

Na jus taip vertinant sia apklausa,tarsi butumet tos ivaikinimo tarnybu "davatkeles" ar kokie homofobiski seimo nariai, biurokratiskai sprendziantys likimus Lietuvos vaiku .Zinoma,kad N metu dar praeis.Bet kodel jus is PRINCIPO atmetat sau teise augint vaikus? Jei reiskinys pasiekiamas sunkiai,tai negi jo atsisakyt is viso? Jei gyvename ir zinome mirsime,tai pagal sia logika-nustojam toliau gyvene?

sarmas

2006-12-08 15:43:00

Nu tai čia tada vėlgi - kaip kas interpretuoja klausimą. Aš suprantu, kad čia klausiama, ar pritariame įsivaikinimui, jeigu tai būtų daroma čia ir dabar. Jeigu kažkada už amžių kelių, tai net nematau reikalo svarstyti tokio dalyko...

Aquel

2006-12-08 17:27:14

As manau, kad istatymuose tokia galimybe turi buti sudaryta cia ir dabar, o ar ja bus pasinaudota tai jau kitas klausimas. Is viso istatymuose neturi buti leidziama rasyti kito zodzio zmogui apibudinti nei asmuo - jokiu vyru, moteru ir panasiu nesamoniu. Nes dabar, kai istatymai nesudaro net teorines galimybes itvirtinama diskriminacija. O dabar biski ne i tema: manau dar, kad reiketu atlikti valstybes tarnybos valyma nuo homofobu, kaip asmenu negalinciu uztikrinti visu asmenu lygybes principo valstybes tarnyboje.

ANGELas

2006-12-08 18:22:07

nenoriu nuvertint musu ,geju, tevystes instinkto,bet mes neuzaugintumem normaliu vaiku tai sussikurtu tik traumuota visuomene,musu vaikus visi pirstais badytu,o uz ka uz nieka,tik uz tai kad uzsimanem dar ir vaiku....

bartas

2006-12-08 19:41:16

ko turetume ismokt,tai neatimt teises kitiems padaryt tai,ko patys nesugebat . jei kazko negalit ar nepasiruose-tai nereiskia,jog kiti tokie pat kaip jus. bent netrukdykit kitiem igyvendint tai,kam patys gal dar ir nepasiruose, ir turbut nesubrende.

Atsimink

2006-12-08 21:40:44

as kaip tevo anksti netekes, tikrai labai stokoju tevo.



tikrai nenoreciau gyventi tarp dvieju motinu ar dvieju tevu.



vaikas ne zaislas, tai labai didele atsakomybe. Ce kazkas sake, kad pirma reikia buti patiems savyje tvirtiems, poto klegeti apie isivaikinima.



Ar jei dabar butu suteikta tokia galimybe, isivaikintumete kas nors?

bartas

2006-12-08 22:26:26

as taip pat neturejau tevo. ir ka? vaikui reik mylinciu ji -ar tevu ,ar globeju ,ar hetero ,ar homo.

vel pasikartosiu-neprimeskim savo "isgyvenimu dramatisku vaikystes" kitiems,kaip tik ta vieninteli modeli pagal kuri visi like privalo elgtis. yra daugybe ivairiausiu modeliu-bet vienas yra universalus-is tikruju myleti vaika. O del diskusijos,dauguma tikrai dar jauni dvidesimtmeciai-ir is tikruju nelabai pasiruose ne tik tevystej...

HoldOnMe

2006-12-11 12:18:52

As nepritarciau homoseksualu poros, auginancios vaika, perspektyvai. Kodel? Vien is vaiko puses. Zinoma, yra daugybe vyru poru (ar motweru), kurie isaugintu gera, issilavinusi, protinga zmogu, sugebetu ji aprupinti, taciau vaikas butu engiamas, smerkiamas, niekinamas uz tai, kokia jo seima yra. Cia negali buti pateisinumu - patys zinome, kokia visuomene, ir ypac vaikai, paaugliai yra ziaurus. Be to, man asmeniskai seimos savoka daug labiau priimtinesne vyras plius moteris. Ar kad ir vyras plius vyras. Nekiskime i tai vaiku.

Oxious

2006-12-11 13:18:45

Kadangi nakti nesaugu - iveskime komendanto valanda.

Kadangi masinas daznai vagia - uzdrauskime isigyti masinas.

Kadangi keliu policininkai ima kysius - legalizuokime kysius.

Kadangi vaikai tyciojasi is rudaplaukiu - uzdrauskime sia spalva ir priverstinai visus nudazykime.

bartas

2006-12-11 16:43:52

kam savoka priimtesne vyras+moteris,klausimas,tai ka jus cia veikiat? tai ir ieskokites moteriskes,pasidarykit vaiku-ir busit tradicine lietuviska seima.ir vaikai bus neisjuokti ir visuomene nesusierzinusi .

HoldOnMe

2006-12-12 16:38:44

Tam ,jog tipine seima yra tipine seima. As verciau nugyvensiu savo gyvenima "nesusituokes", nes paprasciausiai nesuprantu, kam reikalinga ta fiktyvi santuoka. Nebent tam,kad kai baigiasi "meile", butu sunkiau iseiti. Taciau kam gyventi su zmogumi, kuris taves nemyli arba tu jo?...

Seima gali buti ir nesusituokusi vyru pora. Cia is kurios puses paziuresi. Ir paskaityk dar karta, raciau, kas "arba vyras plius vyras". Vaikui vietos nematau, nes, kartojuosi, butu per daug egoistiska siekiant savo laimes pilnatves "naudotis" vaiko gerove.

HoldOnMe

2006-12-12 16:39:23

Tam ,jog tipine seima yra tipine seima. As verciau nugyvensiu savo gyvenima "nesusituokes", nes paprasciausiai nesuprantu, kam reikalinga ta fiktyvi santuoka. Nebent tam,kad kai baigiasi "meile", butu sunkiau iseiti. Taciau kam gyventi su zmogumi, kuris taves nemyli arba tu jo?...

Seima gali buti ir nesusituokusi vyru pora. Cia is kurios puses paziuresi. Ir paskaityk dar karta, raciau, kas "arba vyras plius vyras". Vaikui vietos nematau, nes, kartojuosi, butu per daug egoistiska siekiant savo laimes pilnatves "naudotis" vaiko gerove.