Šiuo metu yra prisijungę 61 svečias ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
patyčių prevencija

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 343, komentarų: 5

Renginiai

Žmogaus teisių diena 12/10 - 12/10

Visi renginiai »

Reklama



Dabartiniai balsavimo rezultatai


Ar paremtumėte finansiškai veiklą, skatinančią toleranciją?

Taip43 %43 %43 % 43.97 % (62)
Taip, jei turėčiau daugiau pinigų26 %26 %26 % 26.95 % (38)
Ne29 %29 %29 % 29.08 % (41)

Iš viso balsų: 141
Leidžiama balsuoti tik vieną kartą per dieną

[ Balsavimo kabina | Kiti balsavimai ]

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

liudna

2005-11-18 08:49:52

Remti galima ne vien pinigais.

Vajezus

2005-11-18 23:39:10

Morališkai remiančiųjų gyvas velnias, tik naudos iš to nėr.

Anonimas

2005-11-20 07:29:08

Tikrai keistas klausimas....

ÄŒia man pasistoja kitas klausimas:

kaip finansiškai paremti veiklą skatinančią toleranciją?

Gal TJA užpirkti kelionę į kokį nors gėjų paradą,

o po kelionės finansuoti renginius gėjų klubuose tema:

tolerantiški įspūdžiai iš pasismaginimo laisvajame pasaulyje?

Tik kokia nauda tolerancijai iš tokios veiklos?

Tiesą pasakius, tai iš TJA tikėjausi žymiai daugiau...

kasim

2005-11-20 13:31:35

Anonime, apklausa ne apie TJA. Pats kažką prifantazuoji, priburi apie kelionę į gėjų paradą ir po to rodai nusivylimą. Jei tavo fantazija tokia ribota, tai nusivilti pirmiausia reikėtų ja.

Anonimas

2005-11-20 14:26:57

Mielasis Kasim`ka, tai tu kazko nesupratai:

TJA, tai kaip pavyzdys, kokia ta tolerancija gali būti tolerantiška ir ką jau čia remti finansiškai. Tolerancija galima tik skatinti savo elgesiu ir darbais. Aš taip manau, - gal klystu, bet aš mirtingasis ir dar turiu šansų pasitaisyti. Tikiuosi, kad man pritarsi...

Rafertis

2005-11-20 14:34:25

Pritariu anonimui.

Shakes, tolerantishka veikla paramstyti babkemis, - nejuokinkit chebryte... Bukim tolerantishki vienas kitam, taip ir pasiramstysime ir... dar daug ka nuveiksime :D

Esco

2005-11-20 18:45:18

Raferti, altruizmas irgi turi ribas.

Kiekviena produktyvi veikla nusipelno paramos. Visuomenines, nepelno organizacijos taip pat turi ishlaidu kurias kazhkas padengia: valstybe, sponsoriai, nariai, fondai.

Matomai ne taip supratai klausima: kalba eina ne apie tolerantishka veikla, o apie veikla skatinanchia tolerancija. Ar tavo nuomone lietuvos visuomene pakankamai tolerantishka ir jos tolerancijos lygio nereikia kelti? Ir tai liechia ne tik sexualine orientacija.

Rafertis

2005-11-21 07:22:55

Pritariu. Sutinku. Klydau, - klaidingai supratau klausimÄ….

Anonimas

2005-11-23 12:17:48

bet kazkaip pradedate ne nuo tu dalyku.nepakanka parodyti savo "veiklos" poros menesiu ir troksti paramos.

labai gaila jog daugumos organizaciju pirmutinis tikslas yra pinigai.

Nezinau dar ne vienos organizacijos kuri stengtusi pasiekti zmogaus samone, sirdi, pritraukti ji prie veiklos.



Kalbant apie homoseksualuma. Visu irma prevencija reikalinga paciu geju tarpe, poto reikia eiti i visuomene.

Kaip jus skatinsite visuomeneje tolerancija, kai ta vargse gejiskoji bendruomene supuvusi. Sunku? manau kad sunku, be tbutent ir apsireikstu jusu darbo prasme.

Dabar tik kova su vejo malunais, su homofoberiais debileliais kurie is durnyno parlekia tiesiiai prie savivaldybes kovoto pries gejus.

Simtus veiklu ir darbu galima padaryti be pinigu. rasykite projektus, o ne prasynekite pinigu.



kai bus rezultatai pinigai savaime ateis, tad apklausa rengti apie remimu galimybe tikrai vargsiskai atrodo

Oxious

2005-11-24 15:07:40

Pirma, tai buvo klausimas apie finansini proceso skatinima, o ne konkrecios organizacijos remima.

Antra, vienminciai gali finansiskai paremti, jei jie mano, kad tai aktualu ir reikalinga, net pries nuveikiant kazkokius konkrecius darbus. Visuomenines organizacijos tikslas nera pinigai, taciau be lesu ji gyventi ir vykdyti veikla negali.

Trecia, prasom faktus apie supuvusia geju visuomene ant stalo. Pageidautina, be nuorodu i dogmas, paremtas religiniais skaitiniais. Teiginiai: 'akivaizdu', 'visi zino' - netinka.

Ketvirta, jei veikla nepatinka - neremkite. Paprasta.

kasim

2005-11-20 22:28:51

Mielasis Anonime, pritariu, kad esi mirtingas ir labai tikiuosi, kad savo elgesiu ir darbais skatini toleranciją, tačiau akivaizdu, kad to neužtenka, tolerancijos skatinimui platesniu mastu ir spartesniu tempu reikia kažko daugiau. Galbūt informacijos skleidimo, renginių, koncertų, bendravimo, kitokių projektų, na nežinau ko dar, bet galima pamąstyti. Tam, kas vykdoma masiškai, paprastai iniciatyvos neužtenka, reikia lėšų, nes yra išlaidų. Ar aš neteisus?

Anonimas

2005-11-21 07:08:28

Brangusis Kasim`ka, man malonu, kad tu populiariai paaiškinai ir išaiškinai veiklos, susijusiosios su tolerancija kryptis ir formas. Įtikinai: - pritariu, tu visiškai teisus. Finansinė parama būtina, tik man atrodo, kad ta parama turėtų būti netiesioginė, t.y. finansiškai reikia remti konkrečius projektus, o neaukoti pinigus neapibrėžtai veiklai. Manau, kad supratai, ką aš norėjau pasakyti? O gal ir vėl aš klystu?..

Wincik

2005-11-21 01:25:54

Sorry nesusilaikiau...

Atsiliepiau į Jūsų šias diskusijas ne vien dėl to, kad turiu savo nuomonę, bet ir todėl, kad čia visai nepelnytai pradėta „skalbti“ TJA, kurios vienas iš steigėjų esu ir aš.

1. Vajezus suprantu, kad turi ne kurių nuoskaudų, lygiai taip pat turiu ir aš jų, nes buvau iš dalies bendraautorius, bet užsispyrimas-kaprizas nei man nei Tau visiškai nepritinka. O kai skambinu būtų gražu, kad atsilieptum. Geriau kartą pasišnekėti ir pasikalbėti, galų gale išsiaiškinti. Beje, jau kelintą kartą nešuos „Starkos“ butelį į TJA renginius, kad galėčiau Tave pasveikinti su gimtadieniu... :/

2. Visiems norintiems šioje diskusijoje moralizuoti TJA siūlau susilaikyti ir perkelti diskusijas kitam kartui, nes ji šioje apklausoje net nefigūruoja, o tuo labiau ir nei vieno iš Jūsų nepaprašė finansinės paramos. Mūsų pagrindinis tikslas skatinti visuomenės pagarbą žmogui, jo pasirinkimui ir laisvėms. TJA niekada nevertė ir nevers remti jos veiklos finansiškai be Jūsų asmeninio noro. Geriau išmokime įvertinti tai, kas išvis yra padaroma JUMS patiems prieš mėtydami kartas tikrai nepamatuotas replikas... Man išties skaudu skaityti Jūsų komentarus, kurios paniekina bet kokia nuoširdžiai vykdomą veiklą. :(

3. Beje iš dalies nepritarčiau anonimo ir Raferčio pastaboms, kad veikla skatinanti tolerancija taip jau nieko nekainuoja. Iš patirties siūlau suorganizuoti nors keletą viešų renginių ir tada suprasit, kad kainuoja net tokie menkniekiai, kaip popierius, spausdinimas, marškinėliai reprezentacijai, CD diskai į kuriuos perrašomi filmai, kainuoja ir spalvotas popierius, telefoninės išlaidos, kuras automobiliui, kai reikia pervežti aparatūrą ir pan... Sąrašas tęstinis, todėl siūlau prisijungti prie TJA veiklos, nes galbūt turite daugiau pasiūlymų kaip padaryt, kad tai nekainuotų... O gal Jūs tiesiog turite daug pinigų ir dėl to mokate geriau skaičiuoti, nei tarkim aš, kurio pajamos neviršija 1000 lt./mėn.

Anonimas

2005-12-02 16:44:53

pasol nachui

Anonimas

2005-11-21 10:45:00

Uzuot suda male pasiuskite sms gayline paremti... netgi tas 1 litas bus didesnis irodymas nei savo "erudicijos" idemonstravimas...

liudna

2005-11-21 21:03:54

Sakydamas, jog tokią veiklą galima paremti ne vien pinigais, aš neturėjau galvoje vien moralinę paramą (ir, beje, kuo moralinė parama yra blogai?). Aš veikiau turėjau galvoje būdus remti tam tikrą veiklą patiems prie jos prisidedant. O tai, mielieji, tikrai ir konstruktyvu, ir geriau suprantama, kaip visa mašinerija veikia. Galbūt, kai patys prisidėsit prie veiklos neklykdami, kad čia, neva, kažkas nepatinka, čia kažkas negerai ar kad to išvis net nereikia, tai gal kitoks ir požiūris būtų. Man pačiam, pvz., nuoširdžiai gaila, jog Vilniuje būnu ne dažniau nei savaitgaliais pastaruoju metu. Mielai prisidėčiau prie TJA veiklos pats.

Naivus

2005-11-23 15:46:48

Remciau jei joje ir pats dalyvauciau ir butu grupine atsakomybe

Anonimas

2005-11-24 16:15:41

aha, kaip senais sovietu laikais, kaltu nerasta...:)

Anonimas

2005-12-02 16:44:11

tai as taves neskationsiu

Anonimas

2005-12-03 11:12:52

Nupjautos galvos svajonÄ—. Va jum tolerancija :) Stebuklu nebuna ir kam ju reikia .