Šiuo metu yra prisijungę 12 svečių ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Pranešk

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 341, komentarų: 5

Renginiai

Žmogaus teisių diena 12/10 - 12/10

Visi renginiai »

Reklama



Dabartiniai balsavimo rezultatai


Ar reikia leisti lyties keitimo operacijas Lietuvoje?

Taip60 %60 %60 % 60.60 % (903)
Ne26 %26 %26 % 26.38 % (393)
Nežinau11 %11 %11 % 11.95 % (178)
Kita (pakomentuosiu)1 %1 %1 % 1.07 % (16)

Iš viso balsų: 1490
Leidžiama balsuoti tik vieną kartą per dieną

[ Balsavimo kabina | Kiti balsavimai ]

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

RitoRneRo

2013-09-08 22:40:25

Kaip suprasti "reikia leisti"? Tai yra žmogaus teisė, kuriai nereikia kažkokio leidimo . . .

Oxious

2013-09-08 22:49:21

Tikriname internalizuotą transfobiją :)

bracenot

2013-09-10 23:48:47

Vieną dieną rašot transfobiškus straipsnius, kitą dieną kažką tikrinat?

Oxious

2013-09-11 21:10:37

Kokį transfobišką straipsnį parašė gayline?

1Ieskantis1

2013-09-09 18:32:53

Ne...

burn_out

2013-09-09 20:16:21

Keistai kažkaip... Patys homoseksualūs ir biseksualūs žmonės taip vieningai kovoja dėl didesnių laisvių, kad būtų pilnaverčiai visuomenės nariai, bet ties transseksualių žmonių elementariausiomis teisėmis nuomonės dar sugeba išsiskirti... Vienareikšmiškai ĮTEISINTI.

sigge

2013-09-10 11:10:17

Taip, l.keista... Todel neturetu but keista, kodel Lietuvoj musu teises yra nuolat pazeidinejamos. Mes net patys nesugebam vieni kitu suprast, ka jau kalbet apie tuos, kurie su musu problemom nesusiduria...

Pradekim kazka keisti...nuo SAVES.

edokvairan

2013-09-28 16:26:38

Nieko čia keisto. Pmėginkite parašyti komentarą, kuris priešingas kokio nors rėksnio gėjaus nuomonei - taip per smegenis gausit, kad maža nepasirodys ;) Apie kokią toleranciją ir supratimą gali būti kalbama, jei net tarpusavyje vienas kito negalim pakęsti ir vienas kitą negalim priimti tokius, kokie esam?

SenSatioN

2013-09-10 21:00:18

Žinoma kad įteisint. Kaip ir mūsų santuokas, yaip ir jų pasirinkimą į gyvenimo kelią.

vitelius

2013-09-11 15:31:55

Na jai turi finansines galimybes tegu operuojasi!

rassa

2013-09-11 16:45:19

jei transeksualumas - NE LIGA, tai visos operacijos turėtų būti tik už SAVUS pinigus, o jei tai LIGA - tai valstybė turi prisidėti ;) Kol kas bent teoriškai Lietuvoje galima gauti diagnozę - po draudimo priėmimo - tai bus neįmanoma. O be pschiatrų pažymos - net ir Tailande operacijas nelabai kas darys... Akivaizdu, kad draudimais bandoma visaip apsunkinti transeksualų padėtį - kelionės, o ir operacijos užsienyje kainuotų kažin kiek kartų daugiau nei Lietuvoje su ligonių kasų kompensacija.. O juk ir reabilitacija po operacijos žymiai paprastesnė būtų Lietuvoje..

Vajezus

2013-09-11 20:28:32

Diagnozes nustato ne Seimas pagal savo priimtus įstatymus, o gydytojai, vadovaudamiesi TLK. Jei TLK yra skyrius "F64 Lyties tapatumo sutrikimai", tai kaip gydytojai gali nediagnozuoti transseksualumo?

Anonimas

2013-09-15 22:44:35

Manau reikia leisti, nuo tam tikro amziaus. Kai zmogus suvokia kad jis to istikro nori, o ne seka paskui mada. Kaip siais laikais labai madinga 16 metu buti homoseksualu.

Uosis

2013-09-15 23:16:36

Kiek kartų galima nupjauti ir vėl prisiūti? Manyčiau, kad kompensuojamos keitimo operacijos galėtų vykti tik po kruopščių psichoterapijos seansų ir siūlymų gydytis nuo šio noro medikamentiniais būdais, o nustačius, kad iki kreipimosi buvo savarankiškai naudoti hormonai - uždaryti metams į karantiną, o po to kruopščiai ištirti su kuo vyksta reikalas.

:)

Noriu paklausti: kur tokių operacijų būtinybės ribos su grynai estetikos dalykais?

fantomas

2013-09-26 16:00:01

Nustebinai Uosi...



Manyciau, kad gejams butu leidziama sudaryti partnerystes, bet tik po kruopsciu psichoterapijos seansu ir siulymu gydytis nuo sio noro medikamentiniais budais. O nustacius, kad iki kreipimosi buvo gyvenama kartu - uzdaryti metams i karantina, o po to kruopsciai istirti, su kuo vyksta reikalas.

rassa

2013-09-30 15:03:48

translyciu valstybeje tokie kaip Uosis, butu "metams uzdaromi i karantina" ir gydomi medikamentais, kol pagaliau pripazintu lyties operaciju galimybe ;)

Paramparam

2013-10-03 08:28:01

partnerystė, matai, reikalas daugkartinis - pasirašai - išsiskiri, pasirašai - vėl išsiskiri, ir neskauda, ir sveikata normali. darytis lyties keitimo operaciją vėlgi, tai ne riebalus nusiurbti ar papus pasikelti - žmogaus kūnas keičiamas iš esmės. atgal jau pimpaliuko neprisiūsi penkiolika kartų, na, aišku, jei pinigų/laiko/sveikatos negaila - prašom. :)

plaikau Uosį, tik gal tas karantinas jau per žiauru. :)

bet psichologų jau žmogus turi būti ištirtas gerai.

rassa

2013-10-04 15:47:27

tamsta lyties keitima suvoki, kaip kazkoki sexualini fetishistini iskrypima - is kur tiekos vejo prisiputei i galva? cia is asmenines patirties? visu pirma jei kas ir verkslena del "prisiuvimo atgal" - tai absoliutus visiski vienetai ir greiciausiai verkslena tik todel kad kazkas PRIVERTE.. teko skaityti apie transmoteri, kuri 3 (TRIS) kartus lyti kaitaliojo ir tik todel kad susidejo su kazkuriais pusiau religiniais "reparative gydytojais" - kartais ne tie patys ir homoseksualuma "gydo"? pripumpuoja zmogus religinio slamsto, praplauna smegenis, varztus priverzia, bet po kazkurio laiko NEISVENGIAMAI prie to paties klausimo teks grizti.. Taigi - kliedeti, kad psichiatrai/psichologai "turi tikrinti" - jei zmogus veiksnus ir teisnus ir protaujantis - jis pasius tuos "psichologus" n..i ;) na o jei gyvenime toki transa visi stumdo kas netingi - zinoma, pscihologai su tokiu zmogumi pasieks dideliu laimejimu ;) "gydant" :)

Paramparam

2013-10-06 09:53:18

būtina lankytis pas psichologus ir būti ruošiamam lūkesčių nepasiteisinimui - va apie ką aš kalbu, ne apie "gydymą". nes matai, kątik skaičiau straipsnį apie belgą, kuriam nepatiko jo naujas pimpaliukas, pats, matai, tapo monstru ir nusprendė, kad nori eutanazijos.

Žmonės, kuriems transplantuojamos galūnės, rankos, kojos, yra ruošiami psichologų - kad ta ranka, žmogau, bus tavo, kad ji ne kito žmogaus ir pan.

prieš lyties keitimą reikia eiti pas psichologus tam, kad būtų aišku, jog nedarai to iš principo ar dėl šeimos nusistatymo, kad pvz "tu turėjai būt berniukas. " įrodyt daktarams, kad tu visgi nesi tas, kas matosi. kad po to nereiktų eutanazijos.



ir tris kartus, tavo manymu, lytį keisti - normalu?

mano manymu, žmogus turi įrodyti, kad tas jo sprendimas tvirtas ir nekeistinas. paaugliški blašymaisi jau šitoj vietoj netinka - c''mon, kaip, žmogau, elgiesi su savo kūnu ir kaip tu gali būt priimtas į bendruomenę, jei pats nesuvoki, kas esi? lyties keitimas nėra IEŠKANTIEMS savęs, jis yra TVIRTAI APSISPRENDUSIEMS dėl savo lytiškumo.

rassa

2013-10-08 12:26:18

3 kartus keisti lyti - aisku nenormalu, bet kas del to kaltas? ar zmogus ar tos jegos kurios spaudzia ji "isvaryti is saves demonus"? :) taigi tos pacios jegos ir homosexualus "gydo" su savo reparative nesamonem ;) ir tokiu atveju VIENETAI, uztai yra simtai atveju, kai zmones negali pakeisti lyties del pinigu stygiaus, del artimuju spaudimo, del sveikatos.. Kas apie juos prisimena? NIEKAS. Ju NERA, jie NEEGZISTUOJA o bulvarine media vis taso tokius isskirtinius atveju, kaip "belgas nusizude, nes nepavyko operacija".. o tokie atvejai, kai zmogus nusizudo, nes neturejo galimybes keisti lyti - jusu nejaudina? del paaugliu - akivaizdu - lyti keisti geriausia paauglysteje, o jau kai balsas luzta, kai kaulai susiformuoja - tada keisti kazka jau velu.. nors ir imanoma, bet reikia zymiai didesniu pastangu ir finansu.. aisku, paaugliai dar kaip asmenybes tik formuojasi, del to ir reikalinga stipri psichologu ir artimuju pagalba integruojantis i nauja lyti..

le_freund

2013-09-20 11:28:51

Laisvę Alisos pimpaliukui!!!

Zvaigzdute

2013-09-27 17:34:43

zinoma kad reikia!

ainas

2013-09-29 22:30:28

O argi tokia galimybe nenumatyta LR Civiliniam Kodekse?

Kristinna

2013-10-01 20:58:14

Klausimas toks, kad atrodo Lietuva atsilikus koki 25-40 metu nuo pasaulio.
Ne operacijos svarbiausia problema.
Be to Lietuvoje nera toje sferoje patyrusiu chirurgu, nebent paeksperimentuoti.
Dar karta, pati klausimo forma dvokia naftalinu

Anonimas

2013-10-01 21:21:42

Chirurgai vyksta i uzsieni pasitobulinti iskaitant ir musu salies, o jei nera gali atvykti is kitos salies ir atlikti tokias operacijas keletai TS. Visa problema, kad T kartu su + LGB todel visa transseksualu reputacija sugadinta. Ne be reikalo LT gyventojai tiek GAY ar TS vadina "PID*RAIS" nors tai juoda ir balta. Transseksualumas liga negydoma laiku dar sunkesnes pasekmes laukia, o homoseksualumas tai ne liga tai tik seks''ualine orentacija. Tik !

Kristinna

2013-10-02 00:09:48

Kol kas turejau minimaliai problemu del transeksualumo (niekas net LT man nieko bloga nesake, vakaruose tai tuo labiau), bet jau pakankamai daug problemu del lesbietiskumo, o dar daugiau ju turejo mano sutuoktine. Vakaruose irgi ne pasaka, gyvename ir zinome. Todel manau tai sunkiai atskiriamos problemos. Kol nesusiduriau, tai irgi galvojau kitaip.

Kas bebutu, suplakimas visu i viena padaro palengvinima bukiausiems puolikams. Vienas taikinys - tie patys epitetai

O juk zmones labai skirtingi, net ir transeksualu tarpe. Sakysim, man emociskai visai nesuprantama, kaip gali moteris noreti tapti vyru. Tai atrodo kazkoks kosmaras... Tai nesuvokiama elementariai. Nors protu galima suprasti teorini galimuma.



Tas terminas "lyties keitimas" yra labai klaidinantis, nes zmones nesupranta koks tikslas keisti kazka.

Lyties psichologines pakeisti neimanoma, imanoma tik kuna priderinti prie jau esamos. Todel reikia isguiti klaidinancius pavadinimus, kitaip nebus pokyciu.

Panasu, kad net cia niekas nesupranta... visi galvoja, kad va nepatiko viena lytis tai pasikeiti.

O juk yra kitaip, esi tos lyties nuo pradziu ir visi bandymai apsimetinet kuo nesi tik gilina problemas.

Tai ne laisvas pasirinkimas - tai neimanoma pakeisti norint ar nenorint.

Todel nereikia pataikauti zurnalistams ir klaidinti zmoniu sokiruojanciomis antrastemis. Po to reakcija buna suprantama...

rassa

2013-10-04 15:50:04

matai, tamsta labai primityviai suvoki transsesksualu situacija, o didziausia problema, kad lyties keitimas NEKEICIA orientacijos :) todel jei dabar as MOTERIS ir draugauju su MOTERIMI - kaip tamstai atrodo, i kuria kategorija ikrentu? :) teisingai - i lesbieciu ;)

Petka

2013-10-02 20:32:36

Man nesuvokiama, kodel tai iki siol draudziama.

Ridikelis

2013-10-02 21:31:36

nesuprantu kodel nenori leisti. gi nesidarys masiskai visi tu operaciju. per metus butu maximum 5

deeply

2013-10-02 23:13:11

Koks dar ''''reikia leisti''''? Lietovoje tai nėra draudžiama. Konstituciją pasiskaitykit. Lyties keitimas nėra uždraustas, tiesiog Lietuvoje nėra specialistų tokiai operacijai atlikti. Todėl operacijas kitur pasidarę žmonės gali drąsiai atgauti visus pinigus už operaciją iš Lietuvos valstybės.

Artifex

2013-10-08 00:24:57

Tai kaip suprantu, jei bus priimtas įstatymas, draudžiantis keisti lytį, tai laisvai bus galima ją pasikeisti kitoje šalyje ir sugrįžti atgal į Lietuvą.

yuka

2013-10-08 14:08:05

Manau,kad nieks neturi teisės to uždraust..bet tik su viena sąlyga-visa gydymo procesą ir reabilitaciją apmokama paciento sąskaita .Nes ligonių kasos pinigai turi būt panaudoti rimtesnių susirgimų pacientams.

Kristinna

2013-10-08 19:02:08

O kas yra rimtesnes ir kas nerimtos ligos?

Kiekvienas savo ir savo seimos nariu ligas skaito rimtomis ir pasiruoses pasiimti bendrus pinigus. Lietuvos zmoniu nuomone tuo klausimu neturetu buti idomi, LT istojo i ES ir jau per velu svartyti dalykus kurie senai priimti ES.

rassa

2013-10-10 16:19:37

jei tai yra LIGA - ji turi buti gydoma. Jei tai nera LIGA, tada jokiu kliuciu neturi buti daroma ir viskas apmokama nuosavomis lesomis. Tikite, kad praspirus transus - atsiras pinigu sunkiems ligoniams? Pinigu atsirastu ne taupant nesamu lyties keitimo operaciju saskaita, o pvz nedidinant klerku atlyginimu arba sumazinus kanceliarines islaidas seimo nariams ;) yra daugybe sriciu, kuriu pinigus butu galima skirti SUNKIU ligu gydymui - ar galetumete isvardinti ar nors litas buvo paimtas is tokiu programu? :) visa tai pigi demagogija ir proganda aiskinti, kad neskirus keliu tukstanciu ar desimciu tukstanciu lyties keitimo operacijoms bus isgelbeta Lietvos demografija, visi sunkus ligoniai gaus tinkama gydyma ir tttt ;) Niekas nieko negaus bet kokiu atveju ;) bus operacijos, nebus operaciju - nieka snegaus nieko ;)