Apklausa
Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?
Balsų: 334, komentarų: 5
Renginiai
Atsiskleidimo diena - Coming out Day 10/11 - 10/11
TJA gimtadienis 10/17 - 10/17
Visi renginiai »Būtinai dalyvausiu | 12.30 % (131) |
Dalyvausiu, jei tik galėsiu | 7.70 % (82) |
Norėčiau, bet negalėsiu | 15.31 % (163) |
Dar neapsisprendžiau | 3.57 % (38) |
Nedalyvausiu, nes bijau dėl savo saugumo | 16.53 % (176) |
Nedalyvausiu, nes nematau reikalo | 28.26 % (301) |
Tiesiog nedalyvausiu | 13.33 % (142) |
Kita (pakomentuosiu) | 3.00 % (32) |
Komentarai
Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs
2013-07-19 12:42:49
Sveiki mano manymu tokie paradai Lietuvoj visiskai nereikalingi! cia visai kitos problemos zmoniu visiskai sumazejo ir siaip susitikimo vietu normaliu nebeliko tik internetas ir baras i kuri dauguma neturi pinigu nueit! ir t.t
2013-07-19 16:40:18
Jei nereikalingi, tai kodėl tiek triukšmo dėl neva nieko svarbaus?
Manau verta ar neverta kalbėsime kai LGBT žmonės galės laisvai viešai rengti renginius ir jiems apsaugoti nereikės po 800 policininkų, o savivaldybė nesitasys po teismus.
Tačiau, kad taip būtų pirmiausiai reikia bent kažką organizuoti, jėga išsireikalauti. Galų gale sukurti atspirties tašką judėjimui link tos perspektyvos apie kurią rašiau.
2013-07-23 00:25:33
Visų pirma, eitynės ir paradai skirtingi dalykai.
Jūsų klausia ar dalyvausite eitynėse. O atsakyme Jūs aiškinate, kad paradai nereikalingi.
Kitas dalykas, tokiu renginių baimė, tik parodo ko lietuviai bijo labiausiai.
Eitynės labai reikalingas dalykas ir patiems LGBTI žmonėms - kad jie patys jaustųsi pilnaverčiais ir nustotu save laikyti "nenormaliais" ar "nesveikais".
O dėl susipažinimo ir bendravimo, na taip. Vietų nelabai daug. Ir barus ne visi mėgsta, ne visi nori skirti savo sunkiai uždirbtus pinigus nusigėrimams ar ale tipo "pažintims". Bet yra išeitis - gayline.lt - čia publikos daugėja kasdien. Kaina - nemokamai. :) Tad nėra taip jau viskas labai blogai.
Atsakant į temos klausimą apie eitynes:
Jeigu eitynės kitoje šalyje, užsienyje - dalyvaučiau.
Jei eitynės Lietuvoje - nedalyvaučiau, nes nepatinka, kad po eitynių foto mėtomos į visas puses.
Bet kadangi man papildomos reklamos nereikia, nes augu homofobiškoje aplinkoje - tad kol kas šią mintį atidedu Lietuvos teritorijoje, tačiau mielai dalyvaučiau Latvijoje ir netolimose kitose šalyse : )
Ir dėkoju visiems, kurie yra stipresni už mane ir EIS ir DALYVAUS !!!
Anonimas
2013-07-23 19:01:14
dėl to parado/eitynių/maskarado dar labiau bijosis daug kas atsiskleist... Asmeniškai mano aplinkoje dėl šitų visų reklamų, teismų ir kas antro straipsnio apie gėjus nepykanta ir homofobija homoseksualiems žmonėms padidėjo bent jau dvigubai...:/
2013-07-23 21:42:05
Ne, nes nematau jokios prasmes eiti ir mosikuoti velava ar kazka rekauti, taip tolerancijos tikrai nepelnysim. Neseniai, diskutavau su lrytas.lt komentatoriais. Keista, bet kai parasiau, kad nepritariu eitynems, pakankamai daug balsu atsake,kad " pakeiskite savo lyderi t.y. Simonko, kuris neduoda jokio teigiamo rezultato jusu atzvilgiu" ( kabutese komentatoriu, kurie komentavo lrytas.lt komentaruose, nuomone ). O ir siaip, yra sakoma: " Per jega mylimas nebusi". Pritariu.
2013-07-23 21:51:32
Jei komentatoriams būtum parašęs, kad nepritari viešam homoseksualų rodymuisi, kad jie turėtų slėptis ir apsimetinėti heteroseksualiais - būtum sulaukęs dar daugiau pritarimo iš komentatorių :) Seniai yra sakoma, kad toleruojame homoseksualus, kol jų niekur nesimato.
2013-07-24 00:44:34
Sudėtinga su tuo pakeitimu.. Neaišku kas ji išrinko.. ir kas gali atleisti (ir kaip).
O kur dar kompetencijos klausimas..
Bet teisingai sakai: per prievarta mylimas nebusi.
Ka ir balsavimas rodo.. tik ar kam įdomu iš ''vaduku'' kokia kitu nuomonė! Visi su savo ''planais''..
2013-07-24 19:12:40
Nuoširdžiai pritariu komentatoriui. Beja. Dėkuj, kad drąsiai anketą rodai.. Ne taip, kaip gerbiamas BALAMUTAS, kuris įsivaizduoja, kad tik pasislėpę moka komentuoti.
2013-07-24 19:48:06
Drąsiai nes neturiu ko bijoti... Simonko, ar Antanas man nerodiklis... Tai tik saujalė įtikėjusiuju savo nenuginčiajama tiesa ir turinčiu įrankius tai nuomoniai formuoti...
Blogai kai nuomonė yra tik viena - tada nėra iš ko rinktis..
Šiuo atveju balsvimas pasitarnavo kaip anoniminė nuomonė, nes tikrai nemažai nedrysta viešai tai išsakyti kai buna toks puolimas diskusijose..
2013-07-24 14:22:17
eitynes eitynemis...bet LGL lyderiams ko gero labai jau mazai rupi homo teises...Apie LYGIAS TEISES praktiskai nekalbama...Uzsiima Simonko ir Platovas misura visokia ir vargu bau yra is to didele nauda visiems homo Lietuvoje...Netikiu ir nepasitikiu LGL vadukais.sorry:-)paskaitinekite,ka sako Rokas Zilinskas delfy ar Ruslanas Ditkevicius 15min.lt...Rodos jie teisus,o va LGL vadukams reikia paradintis,nes kitaip pinigeliu nebus:-)
2013-07-24 14:52:18
Nematau kuo Ruslano straipsnis ar pozicija prieštarauja LGL siekiui organizuoti eitynes. Dar daugiau Ruslano straipsnis gimė kaip vienas iš argumentų, kodėl tokios eitynės reikalingos. Tokiu tikslu šis straipsnis kiek anksčiau buvo skelbiamas ir Gayline. Beje, pats Ruslanas, kiek žinau, planuoja dalyvauti eitynėse.
Nei vienoje šalyje nebuvo pasiektos lygios teises, jei už tai nebuvo aktyviai kovojama. Visur buvo eitynės, kurios buvo vienu iš esminių postūmių link lygių teisių.
Roko pozicijos komentuoti nelabai noriu. Kiekvienas gali turėti savo nuomonę. Man asmeniškai - tai prisitaikėliška pozicija: "esu laikomas antrarūšiu, vadinasi toks ir turiu būti". Kiekvienam savo.
2013-07-24 16:34:35
Pritariu.
p. Simonko kaipo LGL lyderio laikysena, tarkim kokio interview metu, manęs visiškai neįtikina, kad jis kovoja už Lietuvos gėjų teises. Sugeba tik staipytis prieš kameras, vartyti akutėmis ir nerišliai vapalioti kažką tokio apie EK direktyvas, etc.
2013-07-24 16:36:20
Pritariu Gintiz.
p. Simonko kaipo LGL lyderio laikysena, tarkim kokio interview metu, manęs visiškai neįtikina, kad jis kovoja už Lietuvos gėjų teises. Sugeba tik staipytis prieš kameras, vartyti akutėmis ir nerišliai vapalioti kažką tokio apie EK direktyvas, etc.
2013-07-24 16:46:46
Įdomiausia, kad didžiausi kritikai bijo savo anketoje paskelbti bet kokią informaciją apie save. Kaip nepagalvoti ko čia provokatoriai veržiasi pasisakyti? :)
2013-07-24 17:26:33
Balamut, tą patį galėčiau pasakyti apie tavo bei kitų narių anketas. O visais asmeniniais klausimais kitą kartą gali parašyti privačiai.
Nuo kada žmogus, norėdamas išsakyti savo poziciją diskusijoje, dar turi pridėti savo gyvenimo aprašymą? :)
2013-07-24 18:09:50
dekui hirrez:)
oxious"ui
gayline.lt gal nespeja,o gal ir nenori parodyti visos paletes nuomoniu apie skandalingaji busimaji parada.Ziniasklaidoje labai mazai pasakojama apie lygiu teisiu siekiamybe,LGL lyderio poza kiek keista,nepaaiskinanti tiksliai kas ir kaip.Siuo atveju R.Ditkevicius isdesto viska tiesiai sviesiai ir visiems suprantamai.Suprantu,kad skandalindamiesi LGL lyderiai kaupia kapitala:ir politini,ir materialu...ir lieka spelioti,ar ne materialusis jiems kiek svarbesnis.Ta daro Zuokas,bet LGL vadukai anei ka geresni:)sorry.Buvau vienas is LGL ikureju,ir del LGL vaduku "meiles pinigo kvapui"nuo LGL atitolau:(
2013-07-24 18:53:38
Kaip ir tikėjausi, dauguma nemato reikalo tose eitynėse dalyvauti.(aš irgi už tai balsavau) Tik nereikia čia dabar skleisti propagandas apie nedrąsą ir baimę vėliava pamojuoti, Paprasčiausiai gerbiamas LGL ar TJA su savo kuo nuoširdžiausiais ketinimais tik dar labiau atgrasino (ar yra toks žodis- atgrasino :) ) Na nemaloniai nuteikė savo reikalavimais trūks-plyš per teismus Gedimino prospektą laimėti. Patikėkit, tai ne tik tolerantiškus heteroseksualus, bet ir homoseksualus atbaidė tas jų tolerancijos rodymas būtinai Gedimino prospekte. Susimąstykit, organizatoriai, ką laimėjote. Žmonių palaikymą ar... finansavimą iš ES kažkokių tais fondų. Manau antru variantu labiau reiškėtės teismuose su savo "tolerancijomis" Kuo daugiau triukšmo- tuo geriau LGL ar TJA.
Anonimas
2013-07-25 12:39:14
Wiliau,
Tu save laikai neįgaliu, nesveiku ir antrarūšiu ??? Ir visada pripažinsi, kad heteroseksualūs žmonės teisūs su savo nuomone ???
...
Anonimas
2013-07-25 23:06:21
O kodėl tu savo anketoje bijai savo veidą parodyti ? Atsirado NEanonimas blemba.. Taip atbaladočiau kad žinotum...
2013-07-26 00:22:23
Grasini, ar tik vaidini laido riteri?
Viliuosi gayline.lt jau perdavė Tavo IP adresa TJA, kad formuotu skundą.. :d
2013-07-24 20:14:55
gintis 13, kadangi LGBT bendruomenės gyvenime vienaip ar kitaip dalyvauju nuo 1995 metų, puikiai žinau, kad įvyko nemažai takoskyrų tarp žmonių ir organizacijų. Mano pozicija taip pat buvo susikirtusi su LGL vadovų nuomone. Tačiau tai netrukdo dabar kartu veikti dėl bendrų tikslų ir interesų.
Niekada nepretendavau tikslingai nei aš, nei Gayline į projektinius pinigus skirtus LGBT. Tiesą sakant, man asmeniškai net neįdomu nei kiek, nei už ką. Tačiau šie pinigai juk nenukrenta iš kažin kur. Juos skiria ambasados, Europos Sąjungos fondai. Ir skiria tikslingai projektams, kuriuos jie mano esant naudingais. Už šių tikslinių dotacijų stovi ilgametė patirtis, kas yra veiksminga, tikslinga, efektyvu. Ir būtent pinigų savininkai mano, kad eitynės yra vienas iš tų tikslų, kurie būtini, kad pasiektume lygiateisiškumą Lietuvoje.
Sutinku, kad informacinės sklaidos kodėl reikalingos eitynės, koks jų siekis – turėtų būti daug daugiau. Ruslano straipsnis atsirado būtent todėl. Kita vertus, tai žiniasklaidai ne taip įdomu. O skaitytojams TLDR; Žiniasklaidai skandalai įdomesni. O jei jų nėra – galima juos ir sukurti. Tačiau esu giliai įsitikinęs, kad eitynės reikalingos. Miške su vėliavėlėmis galime kiekvienas pasivaikščioti, tam organizuoti nieko nereikia. Ir niekas net nežinos, kad pasivaikščiojom. Eitynės reikalingos centre. Per teismų sprendimus yra nuveiktas titaniškas darbas. Teismai nurodė, kad homoseksualams galioja tokie pat įstatymai, kaip ir visiems kitiems. Jie nėra antrarūšiai, kurie gali būti tik ten, kur mažai kas mato. Tai yra vieno iš lygiateisiškumo siekių užtikrinimas. De facto. Kol tai nepasiekta, Seimo gražuliai ir toliau priiminės įstatymus, kriminalizuojančius homoseksualus bei bet kokią teigiamą informacijos sklaidą apie juos.
Be atkaklių pastangų ir užsispyrimo niekur, nei vienoje šalyje, LGBT nebuvo suteiktos lygios teisės. Galime prisiminti JAV istoriją. Prieš pusšimtį metų LGBT atstovavo dvi srovės: Matačinai ir Gay Liberation Front (GLF). Matačinai laikėsi pozicijos, kad reikia pritapti prie heteronormatyvios bendruomenės, neišsiskirti, susilieti. Tuomet būsime pripažinti, kaip savi. GLF – priešingai, manė kad tik aktyvia kova, apnuoginat problemas, galima pasiekti lygių teisių. Istorija nusprendė kas teisus. Ir tai buvo ne Matačinai.
Ši apklausa maloniai nustebino. TIK ketvirtadalis mano, kad eitynėms nėra reikalo. Maniau kad bus beveik pusė. Negalime reikalauti, kad visi dalyvautų eitynėse. Kiekvieno situacija skirtinga. Kas nedrįsta, kitas dar nėra atsiskleidęs. Ar bijo, kad dalykinė reputacija sugadins. Esant tokiam homofobijos lygiui – tai suprantama. Didvyriai tie, kas nepabūgs ir žygiuos eitynėse.
2013-07-24 21:09:23
Oxious''ui
Tikrai nekvescionuoju parado reikalingumo,tik nepritariu sukeltai psichozei ir manau,kad LGL vadukai nepaaiskina placiajai visuomenei siekiamu tikslu.Kyla abejoniu ar toks paradas pasieks savo tikslus.Man nesvarbus pinigu gavimo budas,nors zinant gay judejimu istorija-pinigai budavo aukojami privaciu asmenu ar gay biznio atstovu...Esu isitikines,kad LGL vadukams truksta stoto,ramumo,kalbos,pastangu.Ziuriu TV ir matau per 20 metu niekuo nepasikeitusi pasiputima,ribotuma,retorika ir ketinimus:-)Manu,kad gayline.lt puikiai dirba,ir dar puikiau butu,kad publikuotumet daugiau medziagos apie homo teisiu problematika(ypac jaunimeliui).Gaila,kad R.Ditkeviciaus str.is 15min.lt taip ir nepublikavot,manau jis vertas demesio.
Sekmes visiems parade,smagumo tiems,kurie Juros svente sves ar keps saslykus prie ezeru,o gal vartysis pliaze:)
2013-07-24 21:23:28
Publikavome Ruslano straipsnį:
http://www.gayline.lt/Koki%C5%B3-teisi%C5%B3-jiems-dar-reikia.d?sid=7772
jis yra tarp nuolatinių Sužinok skilties straipsnių. Mielai skelbiame straipsnius, jei kas juos paruošia. Tik tarp administratorių nėra mokančių rašyti :)
Šiaip skelbiame beveik visus straipsnius. Nepriklausomai nuo pozicijos. Labai retai ignoruojame. Tik nei straipsniai grasinantys, itin niekinantys ar pan.
2013-07-25 16:15:05
Oxious,
Ar turi savo grynai asmeninę nuomonę šiuo klausimu, ar tik cituoti sugebi, ką jau kiti yra pasakę?
2013-07-25 16:21:52
Turiu. Net gaunu priekaištu svetainéje, kad per aktyviai ją išreiškiu. Ką norétumete sužinoti?
2013-07-25 17:14:06
Oxious''ui
Dekui.Esu visada "uzsilogines" gayline,todel R.Ditkeviciaus str.pas jus praleidau pro akis,nes "suzinok" skirsnis yra"nelogintam"gayline.lt variante.Siulau visiems paskaityti,nes parasytas paprastai,isdestyta viskas tiesiai-sviesiai,ir aiski visu musu siekiamybe.Ar bent truputeli teisiu paradas "iskovos"?Viliuosi,bet netikiu:-)Pirmininkavimas EU pasibaigs-pasibaigs ir aktyvus ziurejimas i Lietuva is salies.Taigi laiko spausti politikierius bent jau "partnerystei" yra labai nedaug!
Anonimas
2013-07-26 09:07:15
Ka galiu pasakyti ,cia tuo paradu nezinau ka tuo nori parodyti.. Grynai neturejimas ka veikti ir tik dar labiau smerks normalus zmones uz tai , man tai nereikalinga nes manau tokiu paciu pilnaverciu zmoniu yra nevienas ,o su tom eitynem bus bedos ir net nukentejusiu manau..
2013-07-26 13:18:23
Brrrrr.. Ko jus cia chebra riejates kaip kokios kales?:D
Kas jums nepatinka?
Visuomene gali reikstis ivairiomis formomis, kurias gina LT Konstitucija ir istatymai. Ir tai puiku?
Nepatinka paradas? OK, eikite i gay tema paroda, kino festivali, galu gayline meeta:D Juk viskas vardan Jusu, gejai geroves:D Juokinga diskusija, tampote ir nepasidalinate kaulu ar ieskote juodos kate kamabryje, kurios ten niekada nebuvo!
Isties tai baisiausia, kad yra "geju-homofobu", kurie sugena tik viena, -- tai parasyti PM zinute su klausimu -- gal noris siandien pasidulkinti? Kagi, kai kam to pakanka! Kiekvienam savo!:D Sekmes visiems eitynese!:D
Anonimas
2013-07-26 13:30:39
EIsiiiiuuuu!
P.s. Nebijokit, gi bus daug policininku, sraigtasparnis- mes saugus !
2013-07-27 10:50:45
Balsavimas rodo , kad 27% procentai musu bendruomenes nariu nemato reikalo dalivauti nemato nei tikslo nei prasmes siu eitiniu, tai ko noret, kad su tuo nesusije zmones suprastu eitiniu prasme, gal pries organozuojant tokias eitines, pirmiausia reiktu daugiau kalbeti aiskinti savo bendruomenes nariams tiksla ir prasme,, o ne kaip pvz varlius pasisako tipo nesuprantancius reikia gyditi.