Šiuo metu yra prisijungę 12 svečių ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Pranešk!

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 344, komentarų: 5

Renginiai

Visi renginiai »

Reklama



Dabartiniai balsavimo rezultatai


Ar reikalingas partnerystės įstatymas homoseksualioms poroms?

Taip, reikalingas83 %83 %83 % 83.53 % (761)
Ne, nereikalingas8 %8 %8 % 8.67 % (79)
Neturiu nuomonės6 %6 %6 % 6.92 % (63)
Kita (pakomentuosiu)0 %0 %0 % 0.88 % (8)

Iš viso balsų: 911
Leidžiama balsuoti tik vieną kartą per dieną

[ Balsavimo kabina | Kiti balsavimai ]

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

sole

2011-10-05 14:24:42

Taip, Taip,Taip, reikalingas ! ! ! !

Anonimas

2011-11-09 23:05:58

Net labai nereikalinga, nes tai jau savireklama.

Oxious

2011-10-05 20:41:18

Siaip dviprasmiskai jauciuosi atsakydamas i si klausima. Tad pasirinksiu "kita". Manau reikalingos homoseksualios santuokos, ne atskiras partnerystes istatymas. Zinoma ir partnerystes istatymas butu didelis zingsnis i prieki.

Haris

2011-10-07 01:41:34

O man, žiūrint į Jungtinę Karalystę, tos pačios lyties asmenų santuokos neatrodo tokia didelė būtinybė. Ten vis tiek civilinė partnerystė suteikia lygiai tokias pačias teises ir pareigas, kaip ir santuoka, tad skirtumas praktiškai tik simbolinis - pats žodis. Šaunu, kad ir tai po kelių metų jau žada ištaisyti, bet to tikrai nelaikau pirmo būtinumo reikalu.

Pirmiausia reikia iškovoti kokį nors įstatyminį tos pačios lyties asmenų santykių pripažinimą, tada po truputį siekti jį priartinti prie heteroseksualių žmonių santuokos, o galiausiai ir suvienodinti. Per daug naivu tikėti, kad iš karto net ir įsivaikinti tos pačios lyties poroms leis...

Oxious

2011-10-07 11:40:22

Man tiesiog kyla klausimas, kam tuomet reikia 2 skirtingų institutų?

Jei santuokos tik heteroseksualiems, o partnerystės - homoseksualiems - kvepia diskriminacija. Prieš keletą amžių JAV, juodaodžiai taip pat negalėdavo sudaryti santuokos, su partnerystė turėjo atskirą pavadinimą. Tačiau tai buvo daroma, kad parodyti jų žemesnį statusą.

Visiškai tinkamas variantas - partnerystės visiems. Jokių valstybinių santuokų. O pvz. bažnyčia gali savo religines apeigas vadintis santuokomis. Tačiau tai neturėtų jokios įtakos valstybiniai institutui.

piktas_zuikis

2011-11-03 00:24:26

Cia tam kad religingi idiotai nusiramintu, kad niekas i ju santuokos savokas nesikesina.

ainas

2011-11-06 18:41:35

Oxi, dvieju institutu reikia, kad homofobai galetu vieshai skelbi savas vertybes, o privachiai praktikuoti seksualine patirti su tos pachios lyties asmenimis

UTF16

2011-10-09 20:49:48

Yra keli didžiuliai skirtumai.



Partnerystės negalioja kitose šalyse, išskyrus jei toje šalyje yra aiškiai pasakyta, kad jos pripažįstamos. Pvz., Lietuva. Sudariusi partnerystę anglų pora Lietuvoje nieko nepeš, o susituokusi ispanų pora bus laikoma sutuoktiniais.



Partnerysčių taip pat nepripažįsta Europos Sąjunga, nebent konkrečiam teisės akte nurodyta kitaip. Pvz., kol Švedijoj nebuvo įteisintos tos pačios lyties asmenų santuokos, švedų homoseksualų porų likęs gyvas narys neturėjo teisės į pensiją kaip ES struktūrų tarnautojas.



Beje, tokioj šaly kaip Lietuva partnerysčių įteisinimas niekaip negarantuoja nediskriminavimo privačiam sektoriuj. Pvz., bankas gali atsisakyti savo blankuose įtraukti partnerius, suteikti bendras paskolas tik sutuoktiniams.

Psichiatrologas

2011-10-07 10:27:13

Britanijoje santuokas privalo registruoti valstybinė bažnyčia, o partnerystes ne. Manau, kad Lietuvoje geriausiu atveju įteisins heteroseksualų partnerystes, o mes liksime už borto.

Haris

2011-10-07 16:24:57

Taip, čia bene vienintelis skirtumas - santuokų registravimas bažnyčioje. Bet man šiek tiek juokinga. Net jeigu padarys, kad privalomai turėtų registruoti ir tos pačios lyties žmonių santuokas, aš tikrai nesiveršiu į bažnyčią, žinodamas, kad niekas ten mano santuokai nepritaria ir atlieka tai tik dėl kažkokio įstatymo...

Jei tikrai norėsiu ceremonijos bažnyčioje - susirasiu tokią, kuri tai darė ir tada, kai nebuvo verčiama. Škotijoje tokių yra ir dabar. :)

Anonimas

2011-10-09 12:32:05

manau dauguma to nori del pacio fakto ,kad homoseksualams tai butu leidziama ,nei del paties poreikio .

Privetas

2011-10-11 10:39:05

Lygiavertė heteroseksualiems asmenims civilinė santuoka. O ne partnerystė kažkokia. Partnerystes tegul verslininkai sudaro, o žmonės tegul tuokiasi.

UniQue

2011-10-13 09:11:59

As manau, kad tai nereikalinga, santuoka manau kas kita, bet cia kazkokia partneryste, kuri nieko nereiske galima sakyti.

liepsna

2011-10-16 20:27:27

liepsna

2011-10-16 20:27:31

ask4answers

2011-10-23 17:42:31

Ar reikalinga santuokos galimybė homoseksualioms poroms: taip.
Ar reikalingas partnerystės įstatymas homoseksualioms poroms: tiek pat, kiek ir heteroseksualioms. Aš asmeniškai didelės prasmės nematau, bet matyt reikalingas. Bet kuriuo atveju, tai nepriklauso nuo orientacijos, tiesiog vieni žmonės tuoksis, kiti ne, o tretiems tai bus kažkoks "viduriukas".

samas

2011-11-17 00:53:51

Vienareiksmiskai-TAIP!!!

samas

2011-11-17 01:03:51

paskubejau atsakyti.... sakydamas ''''taip'''' isties pritariu daugumos nuomonei, jog reikalinga santuoka! du tos pacios lyties asmenys turi tureti lygiai tokia pacia teisia susituokti, jeigu to nori, kaip kad ir heteroseksuali pora! kitaip tariant negalima skirstyti zmoniu i pirmos ir antros ar trecios ir t.t. klases piliecius!!!

kristi

2011-11-20 18:56:20

Taip! Be abejo reikalingas. Jau pats laikas ir lietuviams rimciau pazvelgti i homoseksualias poras, kad tai nera tik vienkartiniai susibegimai ir yra zmoniu is tikro norinciu sukurti rimtus, stabilius santykius. Jau gana slapstytis, emigruoti, depresuoti ir t.t., nes, budamas homoseksualiu, sioje salyje nesijauti ZMOGUMI. Turi ateiti diena, kai lygiavertiskai turesime tokias pat teises ir privilegijas kaip ir heteroseksualus.