Šiuo metu yra prisijungę 26 svečiai ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Pranešk

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 343, komentarų: 5

Renginiai

Žmogaus teisių diena 12/10 - 12/10

Visi renginiai »

Reklama



Dabartiniai balsavimo rezultatai


Ar pasinaudotumėte galimybe, jei Lietuvoje būtų galima registruoti homoseksualią partnerystę ar santuoką?

Taip (geriau santuoka)35 %35 %35 % 35.70 % (171)
Taip (geriau partnerystė)26 %26 %26 % 26.93 % (129)
Nesu apsisprendęs (-usi)7 %7 %7 % 7.52 % (36)
Palikime tai heteroseksualams3 %3 %3 % 3.76 % (18)
Šie institutai - atgyvenos4 %4 %4 % 4.38 % (21)
Ne, man tai nereikalinga21 %21 %21 % 21.71 % (104)

Iš viso balsų: 479
Leidžiama balsuoti tik vieną kartą per dieną

[ Balsavimo kabina | Kiti balsavimai ]

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

Cat

2008-05-10 17:17:24

siulyciau prie sitos apklausos prideti klausima apie amziu, tada rezultatai butu vaizdesni. nes esu beveik isitikinus, kad tiek homo, tiek heteroseksualams (ne visiems, zinoma) santuoka nereikalinmga tik iki t.t. amziaus, kol nera pastovaus partnerio, pastovaus darbo, asmeninio turto, ilgalaikiu kreditu ir pan.

anomaly

2008-05-11 00:00:07

Visiškai sutinku su Cat:),nes kol tiesiogiai nesusiduri su tokiomis problemomis kaip-bendras turtas,palikimas ar mylimo žmogaus lankymas kokioje nors gydymo įstaigoje,tol nesuprasi kam reikalinga santuokos ar partnerystės registracija.

tatro

2008-05-11 14:22:15

Pritariu, kad zmonem nereikalinga santuoka ar registruota partneryste, kai ju nesieja Socialiniai reiskiniai. Pvz draugo liga - kai ji isoperuoja ir gydytojai nekomentuoja operacijos o laukia jo ''artimuju'' ir pan.

Sypsnis

2008-05-15 17:40:53

O kuo iš esmės skiriasi santuoka nuo partnerystės? (Neskaitant visokių mūsiškų koncepsijų)

Vajezus

2008-05-15 22:12:49

Manau, kad kalbamu atveju balsuojantieji rinkosi, kuris pavadinimas jiems labiau patinka :)

Wincik

2008-05-16 11:58:14

Dėl santuokos ir partnerystės skirtumas dažniausiai yra tik pavadinimo išraiškoje. Na ir žinoma kiek jos suvienodina heteroseksualių ir homoseksualių žmonių teises bei pareigas sudarius tas sutartis. Tačiau šiuo atveju ir balsavimas rodo kaip homoseksualūs žmonės linkę net patys save stigmatizuoti idant įtikti heteronormatyvai. Ir taip padaryti padaryti save nelygiaverčiais heteroseksualiems.

Cat

2008-05-16 20:20:21

skirtumas dazniausiai ne pavadinime, o poroms suteikiamose teisese ir pareigose. skirtumas tarp siu dvieju savoku teisinis, o ne koks nors moralinis ar visuomeninis. ES salyse pagrindini skirtuma tarp partnerystes ir santuokos paprastai sudaro ivaikinimo klausimai, taciau tai gali buti ir turtines, mokesciu skirtumai, bei kiti niuansai.



taciau lietuvoje, kur partnerystes savokos apskritai neegzistuoja, klausimas "ka pasirinkti, santuoka ar partneryste" yra beprasmis.

Wincik

2008-05-16 20:29:47

Partneryste yra itvirtinta LR Civiliniame kodekse tik tiesa Seimas vis niekaip negali priimti istatymo, kuris igyvendintu sias CK nuostatas.



O as kaip tik teikciau, kad tai yra santuokos ir partnerystes terminu skirtumai tera tik moralinis dalykas. Zinoma, jei mes pripazystame, kad visu zmoniu teises turi buti lygios. Juk siekdami santuokos ar partnerystes, siekiame ne ko kito, o tu paciu teisiu nei daugiau nei maziau. Kiek jos realizuojamos, tai cia jau kitas dalykas del to galime tik teigti ar galimybes yra lygios ar maziau lygios.



O skitingos lyties žmonių santuoka ir tos pačios lyties santuoka pakankamai tiksliai apibrėžia tų pačių teisių panaudojimo galimybę tos pačios ir skirtingų lyčių partneriams.

Cat

2008-05-16 21:01:54

na, su partneryste panasi situacija, kaip su lyties keitimu...



bet partneryste ir santuoka as vistik suprasciau kaip 2-ju skirtingu variantu pasirinkimoo galimybe. nori - rinkis partneryste su apribotom teisem, nori - santuoka su pilnom teisem ir didesne atsakomybe. tik zinoma, kiekvienam zmogui turi buti suteikta tiek viena, tiek kita galimybe.



o teises turetu buti lygios, zinoma. tik po tokiu ivykiu, kaip "tradicines seimos" apibrezimas seime ir pan. prarandu bet koki optimizma...

anomaly

2008-05-16 20:07:34

Nemanau,kad iš šitos apklausos rezultatų galima daryti kokias nors išvadas...Balsuoti gali bet kas:(

eigrei

2009-07-13 19:36:44

zINOMA NORECIAU YTEISINTI SANTUOKA ... JEI NEBUS YMANOMA lIETUVOJE ...AS KADA NORS TAI YGYVENDINSIU MAZIAU HOMOFOBISKOJE EUROPOS SALYJE.