Šiuo metu yra prisijungę 41 svečias ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Sauna

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 195, komentarų: 2

Reklama



Atsiuntė Oxious, šeštadienį, 2022.01.08 12:32. Perskaityta 282 kartus

Lietuvos biurų darbuotojams jau įprastais dalykais tapo tokios skatinimo priemonės, kaip nemokama kava, vieta patogiai prisiparkuoti automobilį ar pandemijos paskatinta galimybė dirbti nuotoliniu būdu rašo Delfi. Tačiau pasaulinės tendencijos ir tyrimai rodo, kad dabar taikomų priemonių ateityje gali ir nebeužtekti – darbuotojai nori didesnės papildomų naudų įvairovės, kai darbas tampa vieta ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui, vienodai atsižvelgiama į visų grupių poreikius.

TėvasTėvas

Komentuoja „Vinted“ atlygio ir papildomų naudų valdymo vadovė Alice Hu

Nors dažnai vis dar laikomos mažai reikšmingomis, motyvacinės skatinimo priemonės yra labai svarbus veiksnys, turintis didelį vaidmenį formuojant įmonės kultūrą ir net galintis turėti įtakos bendrai verslo sėkmei, raųoma pranešime žiniasklaidai. Lietuvos biuruose jau tapo įprasta vaišintis nemokama kava ar užkandžiais, turėti galimybes darbui iš namų ar atsivesti į biurą augintinį. Neabejotinai svarbiu veiksniu išlieka ir pinigai – Lietuvoje „Vinted“ inicijuotas biurų darbuotojų tyrimas parodė, kad net 77 proc. apklaustųjų efektyviau dirbti motyvuotų didesnis atlyginimas, o 74 proc. respondentų norėtų toliau dirbti nuotoliniu būdu.

Vis dėlto, šios apklausos duomenys ir bendros pasaulinės tendencijos parodo ir kitą poreikių pusę – darbuotojams ne ką mažiau svarbi darbo aplinka, ryšys su kolegomis, įmonės siūlomos papildomos naudos, galimybės tobulėti. Tad norėdami gauti sąžiningą ir konkurencingą užmokestį, darbuotojai galvoja ne vien apie finansinę jo pusę, o organizacijų užduotimi tampa išsiaiškinti tuos papildomus poreikius, kuriuos užtikrinus būtų gaunama didžiausia vertė tiek darbuotojui, tiek įmonei.

Nedidelei grupei žmonių konkreti skatinimo priemonė gali būti iš esmės keičianti gyvenimą. Pavyzdžiui, Lietuvoje dar iš tiesų nedidelis dėmesys skiriamas lygiaverčių LGBTQ+ bendruomenės poreikių užtikrinimui. Tačiau tai turėtų tapti šiuolaikinės organizacijos prioritetu. Iš mūsų įmonės perspektyvos – visi tėvai ir visi sutuoktiniai yra lygūs, tad visiems suteikiamos vienodos papildomos skatinimo priemonės: atostogos vestuvėms ir medaus mėnesiui, motinystės/tėvystės atostogos. Savo organizacijoje stengiamės palaikyti svarbius savo darbuotojų gyvenimo įvykius, norime, kad visi jaustųsi įmonės dalimi ir kad su jais būtų elgiamasi sąžiningai.

Daugiau Delfi.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis